Yhteiskehittäminen & innovointi

Yhteiskehittämisen kulttuurissa jokainen työntekijä voi ideoida, innovoida ja kehittää. Ketterät ja epätäydellisetkin kokeilut ovat sallittuja, ja asiakas otetaan vahvasti mukaan kehittämisen kaikkiin vaiheisiin. Yhteiskehittämisessä keskeisessä roolissa ovat empatia, asiakaskokemus sekä yhteistyö organisaation eri toimijoiden ja sidosryhmien välillä. Menetelmät pohjautuvat palvelumuotoiluun ja laajemmin muotoiluajatteluun. Mietitään yhdessä, millainen on teidän kehittämismatkanne.

 

 

Yhteiskehittäminen & innovointi

Muotoiluajatteluun pohjautuvat yhteiskehittämisen menetelmät auttavat sinua ja tiimiäsi siirtymään oletuksesta ymmärtämisen tilaan. Ne paljastavat myös piilossa olevia asiakastarpeita.

Varmistetaan yhdessä, että kulttuurinne mahdollistaa oppimisen ja luovuuden, ja teillä on arjessa riittävästi tilaa yhteiselle ajattelulle. Kun tarvitset valmentajaa, fasilitoijaa tai oppimisen mahdollistajaa, olemme tukenasi esimerkiksi näissä tilanteissa:

Kiinnostuitko? Juttelen mielelläni lisää: Laura Lehtonen p. 044 033 7840 laura.lehtonen@staraconsulting.fi

#asiakaskokemus #asiakaslähtöisyys #innovaattorin valmennusohjelma #innovointi #kehittäminen #kehittämisvalmennus #palvelukehitys #palvelumuotoilu #tulevaisuustyöpajat #tuotekehitys #työpajat #yhteiskehittäminen

Kehitä, kokeile, innovoi! Innovaattorin valmennusohjelma

Kokeilukulttuuri haastaa kehittämään ja kehittymään

Yhteiskehittämisestä tehoa kasvuun

Hehkulamppu keltaisella taustalla.

Ota yhteyttä

Kaipaatko luottokumppania yrityksen kasvun vaiheisiin? Laita rohkeasti viestiä, niin selvitetään yhdessä askelmerkit tavoitteiden saavuttamiseksi.