Yhteiskehittämisen kulttuurissa jokainen työntekijä voi ideoida, innovoida ja kehittää. Ketterät ja epätäydellisetkin kokeilut ovat sallittuja, ja asiakas otetaan vahvasti mukaan kehittämisen kaikkiin vaiheisiin. Yhteiskehittämisessä keskeisessä roolissa ovat empatia, asiakaskokemus sekä yhteistyö organisaation eri toimijoiden ja sidosryhmien välillä. Menetelmät pohjautuvat palvelumuotoiluun ja laajemmin muotoiluajatteluun. Mietitään yhdessä, millainen on teidän kehittämismatkanne.
Muotoiluajatteluun pohjautuvat yhteiskehittämisen menetelmät auttavat sinua ja tiimiäsi siirtymään oletuksesta ymmärtämisen tilaan. Ne paljastavat myös piilossa olevia asiakastarpeita ja auttavat luomaan todellista arvoa asiakkaille.
Varmistetaan yhdessä, että kulttuurinne mahdollistaa oppimisen ja luovuuden, ja että teillä on arjessa riittävästi tilaa yhteiselle ajattelulle. Kun tarvitset valmentajaa, fasilitoijaa tai oppimisen mahdollistajaa, olemme tukenasi esimerkiksi näissä tilanteissa:
Olipa kyseessä yrityksenne kehittämiskulttuuri, yhteiskehittämisen tavat, palvelumuotoilumenetelmien käyttö, tuotekehitysprojekti tai asiakaskokemuksen kehittäminen, olemme apunasi. Mikäli pohdit mitä tahansa kehittämiseen ja henkilöstön luovuuden lisäämiseen liittyvää asiaa, juttelen mielelläni lisää:
Patrick Stara p. 044 778 2126 patrick.stara@staraconsulting.fi